ZESPÓŁ PRZEDSZKOLNY W TUSZYNIE

Przedszkole Miejskie Nr 1 w Tuszynie

Przedszkole Miejskie Nr 3 w Tuszynie

Oddział Przedszkolny w Garbowie

Oddział Przedszkolny w Tuszynku

 

 

zespolprzedszkolny@zptuszyn.pl

dyrektor@zptuszyn.pl

 

 

 

Ustawienia

Wyszukiwarka

  • Kontakt

    Przedszkole Miejskie Nr 1 
    telefon:  42/614-30-11   
                         793-873-148

    Przedszkole Miejskie Nr 3
    telefon:   42/617-76-73

    Oddział Przedszkolny w Tuszynku 
    telefon:    42/614-23-65

    Oddział Przedszkolny w Garbowie

     

Ramowy rozkład dnia

RAMOWY ROZKŁAD DNIA W PRZEDSZKOLU MIEJSKIM NR 3 

I ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM W TUSZYNKU 

W ROKU SZKOLNYM 2025/2026

 

630 – 830 Schodzenie się dzieci. Zabawy tematyczne, dydaktyczne i integracyjne

                uwzględniające możliwości i potrzeby dzieci.

                Zabawy i ćwiczenia logopedyczne. Prowadzenie obserwacji

                pedagogicznej.

 

830 – 900  Prace porządkowe, ćwiczenia poranne i czynności higieniczne.

 

900 – 920   Śniadanie – doskonalenie umiejętności samodzielnego
                 i estetycznego 
spożywania posiłku.

 

920 – 1000  Zintegrowana działalność edukacyjna prowadzona w oparciu o podstawę

                  programową oraz wybrany i zatwierdzony program wychowania

                  przedszkolnego. (gr. I, II, III, IV, V i VI)

 

1000 – 1015 Drugie śniadanie – doskonalenie umiejętności samodzielnego

                   i estetycznego spożywania posiłku.

 

1015 1045 Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci ćwiczenia indywidualne

                   dostosowane do możliwości dzieci, zabawy muzyczno – ruchowe

                   w kole, czytanie przez nauczyciela literatury dziecięcej (gr. I i II)

                   Zajęcia organizowane, inspirowane i prowadzone przez nauczyciela

                   przy wykorzystaniu przygotowanych materiałów i środków

                   dydaktycznych wyzwalających aktywność dzieci w różnych

                   sferach rozwojowych. (gr III, IV, V i VI)

 

1045 – 1130 Pobyt dzieci na świeżym powietrzu. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym,

                   spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze. W przypadku

                   niesprzyjającej pogody zabawy ruchowe kształtujące prawidłową

                   postawę dziecka.

 

1130 – 1200 Czynności porządkowe i higieniczne oraz samoobsługowe.

 

1200 – 1230 Obiad – doskonalenie umiejętności samodzielnego
                    i estetycznego 
spożywania posiłku.

 

1230 – 1300*Relaksacja. Słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek odtwarzanych z CD

                    oraz czytanych przez nauczyciela pozycji z literatury dla dzieci.

                    (gr. I, II, III, IV, V i VI)

 

*W przypadku grup zróżnicowanych wiekowo, relaksacja dzieci odbywa się na leżaku lub dywanie, a po czasie relaksacji, dzieci, które mają potrzebę snu leżakują,
  a pozostałe podejmują zabawy zainicjowane przez nauczyciela.

 

1300 – 1350 Leżakowanie. (gr. I i II)

 

1300 – 1350 Utrwalanie wiadomości z całego dnia wynikających z prowadzonych

                    zajęć edukacyjnych. Zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci

                    w kącikach tematycznych. Zabawy w terenie.( gr. III, IV, V i VI)

 

1350 – 1415 Czynności porządkowe i higieniczne oraz samoobsługowe.

 

1415 – 1430  Podwieczorek – doskonalenie umiejętności samodzielnego

                    i estetycznego spożywania posiłku.

 

14.30 – 16.30  (Oddział w Tuszynku) 
                          Zabawy dowolne, tematyczne i konstrukcyjne
                      oraz gry dydaktyczne  i stolikowe
organizowane z inicjatywy dzieci.
                      Kontakty indywidualne nauczyciela
  z dziećmi,
                      prace o charakterze wyr
ównawczym. Prace porządkowe,

                     rozchodzenie się dzieci. 


14.30 – 17.00 (Przedszkole Miejskie nr 3) 
 
                     Zabawy dowolne, tematyczne i konstrukcyjne
                     oraz gry dydaktyczne  i stolikowe
 organizowane z inicjatywy dzieci.
                     Kontakty indywidualne nauczyciela
  z dziećmi,
                     prace o charakterze wyr
ównawczym. Prace porządkowe,

                    rozchodzenie się dzieci.